Psihijatrija

Psihijatrija je grana medicina koja se bavi proučavanjem i liječenjem mentalnih bolesti te raznih psiholoških i emocionalnih problema.

Psihijatrija

Iskoristite svoje police osiguranje i osigurajte si oftamološki pregled!

Psihijatrijski pregled

Psihijatrijski pregled obavlja se razgovorom psihijatra i pacijenta prilikom kojeg liječnik nastoji saznati više o pacijentovim poteškoćama i razlogu njihovog nastanka, kako bi se mogla postaviti dijagnoza i započeti psihoterapija, odnosno liječenje poremećaja ili bolesti.

Psihijatrijski pregled i psihoterapija mogu biti od pomoći i nakon iznimno stresnih i traumatičnih događaja u životu, poput smrti bliske osobe, gubitka posla, rastave braka i sl.

Zašto obaviti psihijatrijski pregled kod nas?

U Poliklinici Retfala izuzetno držimo do toga da našim korisnicima psihijatrijski pregledi budu što ugodniji i opušteniji, odnosno da se osjećaju sigurno. Iznimno nam je važno obostrano povjerenje između psihijatra i pacijenta.

Ako vam je potreban psihijatrijski pregled, na pravom ste mjestu. Naše stručno i ljubazno osoblje pobrinut će se da vaš pregled bude obavljen temeljito, profesionalno, ali i da se vi pritom osjećate ugodno i maksimalno opušteno.

Psihijatrijski pregled

Često postavljena pitanja

Stojimo vam na raspolaganju za sve upite i nedoumice. Ako ne pronalazite na stranici odgovor na vaše pitanje, nazovite nas ili nam pošaljite mail, a dostupni smo vam i na društvenim mrežama.

Kontaktirajte nas
  • 1. Kako znati kada je potreban pregled psihijatra?

Psihijatrijski pregled potreban je kod prisustva bilo kakvih psihičkih smetnji koje utječu na naše psihičko zdravlje, remete normalno funkcioniranje u obitelji, na poslu, u komunikaciji s drugim osobama. Najčešći simptomi su: napadaji panike, straha, tjeskobe, poremećaji sna, potištenost, poremećaj koncentracije, poteškoće s pamćenjem, nezainteresiranost za zbivanja u okruženju i sl.

• 2. Može li psihički problem utjecati na fizičko zdravlje?

Poremećaji u psihičkom funkcioniranju mogu imati važnu ulogu u nastanku ili intenzitetu bolesti poput gastritisa, migrene, povišenog krvnog tlaka, poremećaja srčanog ritma, astme i sl.